Om oss

Som salgspartner for Kneissl Triol er vi den offisielle importøren av Kneissl ski i Norge.

Kneissl sin filosofi…

Håndlaget i Østerrike – hvilket merke i dag er fortsatt i stand til å hevde det? Hos Kneissl legger de vekt på tradisjon og stoppet masseproduksjonen av produktene sine for lenge siden.

Kneissl fokuserer på kvalitet uten kompromisser, unikhet  –  en filosofi som har hjulpet merkevaren til å få en kultstatus.

Den rene klassiske designen til modellene viser oppmerksomheten på detaljer i skiene som har vært produsert i Tyrol i mer enn 100 år, Kneissl er det første og eldste skimerket i Østerrike.

Å modellere seg på naturen er en standard som Kneissl tar bokstavelig, naturmaterialer, som tre, er svært funksjonelle og de inspirerer med sine egenskaper dag for dag, derfor bygger Kneissl kun ski med trekjerne i sandwich-teknologi.

Sammenkoblingen mellom høyeste kvalitetsstandarder innen teknikk og produktytelse og ren design - det er det Kneissl står for.

Skinett er et lite firma som importerer kvalitets merkevarer for den bevisste bruker. Det er viktig for oss å kunne gi kunden god veiledning og gi våre kunder de beste produktene basert på kunnskap og erfaring. I tillegg er god dialog og oppfølging av kunden viktig for oss. Skinett ligger sentralt plassert på Bærums Verk med god forbindelse til Oslo. Vi har ingen fysisk butikk, men ta gjerne kontakt for å avtale tid for besøk.


Kjøpsbetingelser

Nedenfor finner du våre kjøpsbetingelser som gjelder for salg av produkter fra Skinett sin nettbutikk til forbruker.For å handle i vår nettbutikk må du ha fylt 18 år.

Forbehold

Vi tar forbehold om feil i priser, tekst og detaljer om produktene. Vi tar og forbehold at lagerantall ikke er synkront med reell lagerstatus, og at vi kan være utsolgt for varianter og størrelser. Vi tar forbehold om at vi må samle varer fra flere lagre, eller vente på varer på fjernlager, uten at dette nødvendigvis står i produkt teksten. Ved urimelig lang venting på utsendelse, vil vi selvfølgelig informere via epost.

Betaling

Hos Skinett kan du velge hvordan du vil betale. Du kan betale over nettbank, med kort eller Vipps. Ved betaling med kort vil beløpet bli reservert i det øyeblikket du gjennomfører kjøpet, men vi trekker ikke ut pengene før ordren blir sendt fra oss.

Levering

Skinett bruker Posten/Bring som posten som sin fraktleverandør. Vi kan derfor tilby følgende fraktløsninger:

Hent pakken på ditt lokale postkontor / post i butikk.

Varen sendes her som servicepakke og du mottar sporingsnummer på e-post når denne blir sendt fra oss. Varene sendes til postutleveringsstedet som er knyttet til din hjemmeadresse. Du vil også motta e-post eller sms når varen er ankommet ditt utleveringsted. Frist for å hente pakken er 14 dager.

Spore din pakke

Har du fått sporingsnummer og lurer på hvor din pakke er, må du kontakte Posten Norge. Du kan spore pakkene på posten.no

Leveringstid

Vi gjør vårt ytterste for at pakken din skal sendes så raskt som mulig fra oss, og vi sender alle hverdager. Så snart pakken sendes fra oss vil du motta en epost med sporingsnummer hvor du kan følge pakken på dens vei til deg via posten sine hjemmesider.

Som skrevet under sender vi så snart vi har alle dine varer på riktig lager, og dette kan medføre noe ekstra leveringstid på noen varer. Vi lover uansett at om det blir urimelig lang tid, så skal vi kontakt deg via epost med informasjon om dette. Noen ganger, som beskrevet under «forbehold» kan det være feil i lagerantall i nettbutikken og andre grunner til at vi ikke kan sende din ordre. Du vil da bli informert om dette via e-post / sms.

Uavhentete pakker

Pakke som ikke blir hentet på posten vil bli belastet med 350 kroner i reell frakt, returfrakt og ekspedisjonsgebyr. Det overskytende her vil bli refundert til kunden.

Konfliktløsning

Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 

23 40 05 00 eller www.forbrukerradet.no.

Meny

Innstillinger